Велика празнична превара!

kravica-prevara

Јогурт пијем читав живот. Омиљена ми је кравица.

Одем пре неки дан до Пекабете да купим јогурт и пријатно се изненадим. Отворили су се за празнике, додали су 10% више јогурта за исту цену. Сјајно! Увек ме обрадују мали знаци пажње.

Дођем кући, попијем свој омиљени јогурт у здрављу и весељу. Узмем да бацим амбалажу, и непријатно се изненадим. Прочитам сублимну поруку малим словима, која ми на веома лукав начин саопштава да се мој празнични поклон састоји у томе што су ми смањили количину јогурта коју иначе добиjам за исту цену.

kravica-bezocna-prevara

Поклон је дакле фиктиван, а све су то лепо објаснили малим словима, како нико не би могао да их тужи за превару. Срећни новогодишњи и божићни празници магарчино!!

Ја немам проблем са тим да јогурт поскупи – већ годинама јогурт редовно поскупљује и ја га редовно пијем. Али имам огроман проблем када неко од мене прави будалу.

Не знам како свим тим стручњацима за маркетинг основне ствари нису јасне. Ми ипак не волимо да нас неко прави будалом. Не обрадујемо се баш када нас неко превари за празнике. Поверење купаца годинама се стиче, а преко ноћи се губи. А једном пољуљано поверење тешко се враћа.

Не знам за вас, али ја ћу искулирати кравицин јогурт неко време.

2 mišljenja na „Велика празнична превара!

Ostavi komentar

