Објавише ми књигу о Дражи

draza-za-pocetnike

Ко год ме познаје, зна да већ годинама нешто пискарам – блогове, сајтове, Википедију, па чак и самостално објављујем књиге у пдф-у. Међутим, ово ми је прва књига штампана на папиру.

Иако већ месецима очекујем да изађе, данас сам се веома изненадио када сам чуо да се моја књига „Дража за почетнике“ појавила на киосцима. Књигу ми је објавила млада издавачка кућа „Лево крило“.

Уколико сте један од оних који већ годинама исправљају криве Дрине око четника и партизана, уколико вас занима тематика другог светског рата, а нисте баш сигурни ко је ту против кога ратовао, можда вам ова књига буде од користи.

Одговорно тврдим да је ово најобјективнија књига о Дражи коју сам икада држао у рукама (осим евентуално Томашевића), а написано их је на стотине. У комунистичким књигама можете читати о Дражиној издаји, а у четничким о његовој борби против Немаца. Ово је једина књига у којој истовремено можете прочитати о Михаиловићевом отпору Немацима, као и потоњем договору са њима. Ко ми докаже супротно, частим пићем до бесвести!

Ако вас занима ова тематика, књигу може наћи на свим киосцима штампе.

Молим вас да ми проследите утиске.

Дамјан Павлица

ЗАХВАЛНОСТ: Хвала Марини што се исцимала око издања, и Каји на прелому текста. Хвала момку из Дискотеке 3Д на одличној насловној илустрацији. Посебно хвала другу Горану који је својим неумољивим радом учинио доступним документе на којима се ова књига заснива.

8 mišljenja na „Објавише ми књигу о Дражи

  1. Жив је чича Дража, умро није…

    Nego Damjane sto te nervira cika Draza, jel’ te dir’o? 😀

Ostavi komentar

