Najava za novi album

Damjan Pavlica

Drugari,

nakon godinu i po dana pauze, počeo sam da radim na novom albumu. Ovde možete čuti neke od ideja za nove pesme. Molim vas da mi ostavite neke sugestije, koje pesme smatrate da je vredno snimiti, a koje bi trebalo baciti niz vodu 🙂

samo iskreno, ako ništa ne valja nema ljutnje,
vaš Damjan

3 mišljenja na „Najava za novi album

  1. Zanimljivo je to da sam prvi put čuo za tvoje pesme od jednog Rumuna prošle godine. Pričali smo o muzici i on kaže: „Čuo sam neku mnogo zanimljivu pesmu n anetu, čini mi se da se zove -fini mladi ljudi.“ Onda je pretraga po netu učinila svoje i eto…. poz….

Ostavi komentar

