Ponovo radi Škola koda!

Nakon izvesne pauze, ponovo sam se posvetio držanju radionica za učenje programiranja. Imao sam veliku dilemu da li je moralno naplaćivati obrazovanje, jer se ceo život zalažem da ono bude besplatno. Međutim, besplatno obrazovanje, kao u slučaju državnog, je moguće samo kada neko pokriva troškove, što ovde nije slučaj.

Rešenje sam našao u poslovanju čiji cilj nije ostvarenje profita. Glavni cilj nam je proizvodnja besplatnih tutorijala, a jedno od sredstava da to postignemo je mesečna članarina (kao kod karate kluba). Dakle, mesečnom članarinom pokrivamo troškove i omogućavamo održavanje kurseva, koje zatim snimamo i besplatno kačimo na net.

Ja sam već započeo snimanje video tutorijala za Javaskript. Sve lekcije možete besplatno pratiti ovde.

Takođe, u toku je sređivanje prostorija u Resniku, gde će se održavati radionice. Trenutno smo u fazi krečenja, trebalo bi da sve bude spremno u junu. Prednost imaju nezaposleni stanovnici opštine Rakovica i okolnih naselja.

Za sve ostale informacije posetite http://skolakoda.org/

skola-koda

Ostavi komentar

